Laat na aan de kerk: dichtbij uw huis, dichtbij uw hart

“Ik mag er zijn wie ik ben.” “Het is een plek waar ik God vind.” “In de kerk kijken we naar elkaar om.” “Ik vind er rust in de hectiek van alledag.” Het zijn nog maar een paar uitspraken die iets laten zien van de waarde die onze Sint Bonifatiusparochie heeft voor haar leden. In de kerk beleven en vieren we het geloof dat ons van generatie op generatie is doorgeven. En dat mogen wij op onze beurt weer doorgeven aan onze kinderen en jongeren.

Samen kerk-zijn heeft grote betekenis! Voor ons leven vandaag, maar ook voor de toekomst. Het is de plek waar we samen bidden, zingen en nadenken over het leven. Waar we belangrijk momenten als geboorte en huwelijk vieren en troost vinden bij ziekte, teleurstelling of sterven. Als kerk zijn we dienstbaar aan elkaar: we zien om naar elkaar maar ook naar mensen in de samenleving om ons heen die onze steun nodig hebben.

Vindt u het belangrijk dat de kerk blijft bestaan? Ook wanneer u er niet meer bent? Dan is het misschien een mooi idee om er eens over na te denken of u wilt nalaten aan de kerk. Een bijzondere manier om te geven voor de kerk van morgen!

U kunt nalaten aan de kerk door onze Stichting tot behoud van de Bonifatiuskerk op te nemen in uw testament. Naast kinderen, familie of vrienden laat u zo ook de kerk delen in wat u zelf mocht ontvangen. Zo draagt u met uw nalatenschap bij aan een kerk die ook in de toekomst blijft bestaan. Wat u nalaat, krijgt zo een bestemming dichtbij uw huis en dichtbij u hart.

Wilt u meer weten over de mogelijkheid om na te laten aan onze kerk? Neem contact op met Peter Blankendaal, 0639409590, .